Ewelina

Trådstartare
Nu ska man troligtvis börja hästgymnasie och vill ha ny utrustning till sig själv, håller på att spara till ett par MH Richmond High Rider. Men funderar på vad för sorts ridbyxor jag ska köpa, min tränare tipsade mig om cavallo. Priset på ett par halvskodda/tygskodda ska vara under 1000kr och helskodda får ligga på lite över tusenlappen :D

Tkr att dessa är väldigt snygga (dom rutiga):

08IsabellaStyle.jpg

Men jag har ingen aning om vart jag kan köpa dom (bor nära borås) eller priset på dom halvskodda, dom helskodda kostar 1095:- iaf..

Vilket är ditt favoritmärke på ridbyxor ? Snyggaste färgen ? :confused:

Ewelina

Sv: Ridbyxor

Jag är ett fan av EuroStar som jag har minst 5-6 par av. Både tyg och manchester har jag. Jag tycker alla är lika bra.

Har även ett par helskodda Pikeur som jag gillar.

Kvalitet lönar sig, mina första EuroStar höll i 10 år utan problem.

Sv: Ridbyxor

RTS är hur sköna som helst, har nog faktiskt ingen favoritfärg på ridbyxor utan är mer för att det ska passa med övrig utrustning får lite "färgryck" ibland och blir besatt av en speciell färg :D...

Liknande trådar

Utrustning Hej, ska köpa ett par nya ridbyxor tänkte jag. Just nu har jag bara helskodda och trivs bra med det. Tycker dom det är lite för tjockt i...
Svar
8
· Visningar
2 602
Senast: Miljon
·
Utrustning Hej! Letar som en galning efter ett par ridbyxor som passar mig, har väldigt smala ben, storlek 23-24 i jeans och 32-34 i längden. Och...
Svar
1
· Visningar
2 350
Senast: fetange
·
Utrustning Hejsan! Jag ska i höst köpa häst och känner att jag vill ha ny säkerhetsutrustning och även ridstövlar. Behöver något bra som inte går...
Svar
19
· Visningar
1 662
Senast: Louiisee
·
Utrustning Jag vill ha tag på ett par snygga ridbyxor med hög midja och långa ben... ...nu tänker alla Buke-utrustnings experter "Lätt...
Svar
3
· Visningar
2 155
Senast: Jane_Done
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka