Ridbyxor i softshell

Sv: Ridbyxor i softshell

Ngn som har softshell ridbyxan Grand prix termoridbyxor eller thermorider från H*rze? rätt billiga, men frågan är juh hur bra de sitter och hur kvalitén är på dem....?

Senast ändrad:

Har inte hunnit prova! De känns sköna när jag provat dom inne. Köpte dom till halva priset så förhoppningsvis prisvärda.

*kl*

Gersemi har också vinter-byxor som är trevliga. Finns tyvärr bara i två (?) färger..

Jag har ett par grå, men har inte hunnit använda dom (rättare sagt jag väger något kg mer nu är när jag beställde dom i våras :angel: )

Uppdaterar tråden! Vill gärna höra om de billigare softshellbyxorna är bra; Hööks, Horze, Pfiff, Mountain Horse... Passformen? Kvalitet? De kostar ju ungefär lika mycket på alla ställen!

Mountain Horse räknas väl inte riktigt till de billigare eftersom de ligger på 199 kr.
De är tunnare än Pikeurs iaf.

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i... 2
Svar
22
· Visningar
1 736
Senast: Buongusto
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 665
IT & mobiler Har funderat ett tag på att köpa en riktig kamera men det har inte blivit av pga många anledningar, bl.a. då vissa anger att...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: Lii
·
Utrustning Ursäkta alla trådstartar :o Men till frågan. Det här med nosgrimmor. Jag har inte direkt haft nån tanke bakom val av nosgrimma, annat än...
Svar
0
· Visningar
1 195

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka