Ridbane staket

S

sweet_extraa

Letar efter stolpar som är fyrkantiga. Har snöat in på det..
Men finns tyvärr inga och få tag på.

Vad har ni för staket?
Gärna bild men inget måste.

Sv: Ridbane staket

tryckt virke, 4x4" eller dylikt finns ju på varenda byggmarknad och vanligt förekommande som stoplar runt paddock och ridbanor.

kostar ungefär 40-50kr/löpmetern.

jo letade på fel ställe har jag precis insett.. letat på hästsidan. Hittade en superbra lantbruks affär.

Lånar tråden lite, hoppas det är ok :)

Jag undrar om 70x70 stolpar funkar till ett staket runt ridbana eller bli det för klent? Måste man ha 95x95? Blir ju ganska stor prisskillnad :crazy: Tanken är att gräva ner stolpen 60 cm alt använda u-järn som gjuts fast.

Liknande trådar

Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
979
Senast: hamilton1
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 169
Senast: Tualma
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
9 177
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommarföräldrar 2024
  • Gamla trotjänare
  • Leasa eller köpa bil