Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har Härnösand Hästsport Arena stängt efter att flera fall av kvarka konstaterats på anläggningen. De 240 rideleverna kan inte räkna med att få rida de närmaste veckorna och hästarna hålls isolerade. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: https://www.tidningenridsport.se/ridanlaggning-stanger-pa-grund-av-kvarka/
Hästnyheter
Två hästar vid en ridskola i Surahammar har insjuknat i den smittsamma hästsjukdomen kvarka. Ridskolan håller nu stängt till och med den...
Hästnyheter Men vad arg jag blir! Låt hästen somna in ifred. Nitton år är inte skitgammalt, men jag kan inte tänka mig annat än att en sådan karriär...
Hundavel & Ras Jag har två mellanpudlar och tycker absolut att de kan passa in på det du beskriver. De är verkligen sportiga, rörliga, glada och pigga...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...