rida med sår

clubman

Trådstartare
min häst fick ett sår igår. sitter på insidan på bak ovanför hasen. lite svullen runt såret förstås.. inte halt..hade ni skrittat eller låtit hästen stå??

Sv: rida med sår

Om hästen var opåverkad av såret, dvs inte halt eller stel i någon gångart, så hade jag ridit som vanligt.

Sv: rida med sår

Jag hade ridit som vanligt . Om hästen var lite stel så hade jag skrittat extra länge, och om stelheten upphörde under turen så hade jag ridit som vanligt under resten av turen.

Liknande trådar

Hästvård skulle vilja höra era historier om sparkskador på bakbenen då min pålle blev sparkad på bakbenen och är tyvärr rädd för att han ska ha...
Svar
10
· Visningar
1 020
Senast: jemeni
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: Cactus
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: MiniLi
·
Hästvård Måste få lite feedback och höra om nån har några liknande erfarenheter. Min häst som blir 6 år i år visade sig ha mask, 600 på lilla...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka