Rida efter tatuering?

Sannafrsl

Trådstartare
Har vi några gaddade ryttare här?? Jag ska gadda mig på lördag, ett litet datum under armvecket, & undrar om jag kan rida dagen efter direkt?

Har vi några gaddade ryttare här?? Jag ska gadda mig på lördag, ett litet datum under armvecket, & undrar om jag kan rida dagen efter direkt?

Jag har ridit precis som vanligt. När jag jobbat på min sleeve har jag ibland fått vänta några dagar eftersom det svullnat så mycket.

Jag har också ridit som vanligt. Jobbade i stall när jag gjorde mina första tatueringar, men det var inga problem.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
683
Senast: tara
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 020
Senast: Stergo
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 245
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar