Rida efter tatuering?

Sannafrsl

Trådstartare
Har vi några gaddade ryttare här?? Jag ska gadda mig på lördag, ett litet datum under armvecket, & undrar om jag kan rida dagen efter direkt?

Har vi några gaddade ryttare här?? Jag ska gadda mig på lördag, ett litet datum under armvecket, & undrar om jag kan rida dagen efter direkt?

Jag har ridit precis som vanligt. När jag jobbat på min sleeve har jag ibland fått vänta några dagar eftersom det svullnat så mycket.

Jag har också ridit som vanligt. Jobbade i stall när jag gjorde mina första tatueringar, men det var inga problem.

Liknande trådar

Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 022
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
712
Senast: tara
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka