Rida efter tatuering?

Sannafrsl

Trådstartare
Har vi några gaddade ryttare här?? Jag ska gadda mig på lördag, ett litet datum under armvecket, & undrar om jag kan rida dagen efter direkt?

Har vi några gaddade ryttare här?? Jag ska gadda mig på lördag, ett litet datum under armvecket, & undrar om jag kan rida dagen efter direkt?

Jag har ridit precis som vanligt. När jag jobbat på min sleeve har jag ibland fått vänta några dagar eftersom det svullnat så mycket.

Jag har också ridit som vanligt. Jobbade i stall när jag gjorde mina första tatueringar, men det var inga problem.

Liknande trådar

Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
330
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 106
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
576
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej, jag undrar hur mycket ni rider era gamla hästar. Jag har ett kallblods sto som är 27 år. Pigg och mår bra men vet inte hur mycket...
Svar
12
· Visningar
962
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka