I

Idasagare

Läser på FEIs hemsida att Ribban är inställt. Någon som kan bekräfta eller dementera? :confused:

Sv: Ribban ??

Tyvärr stämmer det nog. Finalen är väl framflyttad till 2008?

Det blir ingen världscup deltävling på Ribban, men med största sannolikhet så blir det tävlingar :) , alla omständigheter är dock oklara (tid, klasser osv.)

Jo, om det bara fanns mer att berätta... Kommer mer direkt info i mars.

*knapplån* Är det inte så att eftersom Schenefeldt har sitt kval veckan före så lär det inte komma någon förutom svenska ryttare till Ribban?? Jag förstår för det första inte varför FEI lägger kval veckorna efter varandra när båda tävlingsplatserna ligger så nära varandra ?? Det är ju ungefär 5 timmar i från varandra bara. Det är ju inte så många ryttare i ft som har flera topphästar på den nivån heller att det räcker till som startfält till båda tävlingarna??

skulle dom inte kunna ha lite extra ungdomsklasser eller något till unghästarna inför breeders...?!:angel: :cool:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 413
Senast: Acto
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Fredrik Bergendorff har tagit ut sina trupper i fälttävlan 2024. Nu är siktet inställt på OS i Paris. - Jag är väldigt...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka