RG-shabrak på Börjes

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 131
P

piggis_83

Var inne på Börjes en sväng igår o tror de eller ej men dom hade RG-shabrak nu oxå! Kostade 665. Fanns i lite olika färger, bara full tror jag. Såg rätt snygga ut, men en del hade typ nån "skottsrutig" kantband/passpoal o det va kanske inte så snyggt på ett shabrak. Men men får väl se om jag köper ngt. Är lite sugen :D
Vad kostar RG-shabraken på andra ställen?

Sv: RG-shabrak på Börjes

oj, det var billigt!

860 på hästbiten i sthlm, men då får du precis viljen färg du vill.
Dock kunde de skynda på sig lite, de måste ha söliga sömmerskor i italien! ;)

va billigt! dom jag har sett ha väl kostat runt 800-870..
vilka färger fanns det? fanns det luvor till oxå? :)

Ja du typ alla möjliga färger, dom har kanske mer på lager oxå. Men som sagt, den där skotterutiga kanten det var på en del kunde man varit utan!
Såg inga luvor, eller shabraken låg ju bland de andra shabraken och luvorna var väl på annan plats i så fall om de nu har några

Ja Börjes e billigt o bra, det har jag ju sagt! ;)

går det att ringa dom och beställa en för att skickas? eftersom de inte finns i katalogen, men tänkte om man kunde beställa iaf?

jag vill ha deras cremefärgade/bruna till min gulbrunskäck *yum*

tror att det går. Det har iallafall gått

Håller med dig om att börjes är billigt och bra så länge man faktiskt åker dit och köper grejerna.
Det är ju då man kan fynda all märkesgrejer jättebilligt.:d
Har varit såå nära att köpa pessoa-schabrak varje gång men har alltid hittat något annat. :D
Däremot ger jag inte så väldigt mycket för deras postorder då jag testat och det inte blir riktigt som man tänkt sig alla gånger:smirk:
Har man tur så har man helt enkelt.

De brukar kunna ta hem det mesta tkr jag, men ring o fråga om RG-shabraken!
Ja, man har tjänat grymt med pengar på att köpa så mkt märkesgrejer (o även annat) på Börjes.... :bump: :bow:

Ja, märkesgrejerna är safe att beställa, det är börjes egna grejer jag syftar på.
de vill jag helst känna på innan jag köper.

Jo, man gör sina fynd och sina misstag :smirk:.
Köpte ett par asbilliga läderskydd, men det nedersta spännet sitter konstigt i fram. Däremot köpte vi det "isblå" regntäcket som var i en helt annan färg men till det bättre :D. Är lite sur för att de slutade med Igloo vintertäcket. Det har hållit i 7 år för oss! Det var väl därför de slutade, annars köper ju inte folk några nya :smirk:

Vilken lyx att bo så att man kan åka in btw! :bump:

*avis*

Exet bodde ju nere i Blekinge, så det blev ju att man åkte till Börjes ibland, och visst vad mycket mer kul dom har i affären, men inte ute på hemsidan/ i katalogen :( Synd, för jag tror de skulle tjäna mer på att marknadsföra sina märkesprodukter lite mer.
Visserligen har jag närmre till andra butiker, men gräset är alltid grönare på andra sidan :p

Precis :p
När pappsen bodde i uppl. väsby hade man ju nära till både hööks, horselife och tumbleweed (bodde så gott som granne) och in till :p häst och hund gick ju alltid att ta sig. ;) :D

Vi får mejla börjes och be dom marknadsföra märkesgrejer på nätet. Att de inte kan i katalogen är ju förståeligt eftersom de tar in begränsade partier med varor men under nyheter på hemsidan så kan de ju lägga upp och tillägga -begränsat antal- kan ju lova att det hade sålt! :bump:

Börjes profil är att sälja häst- o ryttarutrustning till en billig peng till alla slags ryttare, inte bara dem med fet plånbok. O det tror jag väldigt många e glada för. Sen att de även har en del märkesgrejer, främst i affären tror jag mest beror på att personalen hela tiden "ser framåt" o vill få in de nya grejer som finns på marknaden idag.

Diggar oxå henrikssons, dit har jag ca 4 mil, åker dit nån gång ibland. Till Börjes har jag 15 min :banana:

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 074
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 321
Senast: WildHorse
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara... 2
Svar
34
· Visningar
8 347
Senast: Dopy
·
Hästvård Imorgon ska jag ringa Husaby för utredning. Igår fick distriktarn komma ut akut. Min häst fick ngt anfall. Förra helgen trampade hon... 2
Svar
26
· Visningar
5 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka