Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Får man ha en sådan? Som jag har förstått det får ekipagen ej rangordnas, men innebär det även att man inte får skriva en lista där ekipagen ej är i resultatordning?
Då det inte är en tävlingsform utan träning, så borde ju inte förbundet kunna komma och slå en på fingrarna eftersom det inte är deras område.
Det är ju först om ekipagen bedöms utifrån prestation och blir belönade därefter. Men om alla som vill får lov att köpa rosett och det syns en deltagarlista med lite aktuella siffror efter så vet jag inte vad det spelar för roll.
Jag vet i alla fall inte vem som skall säga något om det? Kan ju bara undvika att döpa det till resultat, utan bara deltagarlista
Hundavel & Ras Oftast e dom så fokuserade på att springa just då men de händer med framförallt unghundar som fortfarande lär sej att dom försöker dra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.