Resultatlista pay and jump?

LLaika

Trådstartare
Får man ha en sådan? Som jag har förstått det får ekipagen ej rangordnas, men innebär det även att man inte får skriva en lista där ekipagen ej är i resultatordning?

Någon som har bättre koll än mig?

Senast ändrad:
Sv: Resultatlista pay and jump?

Då det inte är en tävlingsform utan träning, så borde ju inte förbundet kunna komma och slå en på fingrarna eftersom det inte är deras område.

Det är ju först om ekipagen bedöms utifrån prestation och blir belönade därefter. Men om alla som vill får lov att köpa rosett och det syns en deltagarlista med lite aktuella siffror efter så vet jag inte vad det spelar för roll.
Jag vet i alla fall inte vem som skall säga något om det? Kan ju bara undvika att döpa det till resultat, utan bara deltagarlista :)

Sv: Resultatlista pay and jump?

Ja det var ju det som var frågan, om man får göra så.

Liknande trådar

Tävling hej jag undrar om icke godkända hästar får tävla i pay and jump eller inte? :)
Svar
7
· Visningar
1 687
Senast: Sirap
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 078
Senast: zarmino
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 524
Senast: Halcyon
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 151
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar