Resultat 2007

H

harryhook

Jag håller på att lägga in resultaten från 2007 i en ny databas, och vissa ritter fattas jag resultaten till, bla Göingeritten (klasserna 80km och neråt) Lilla Ölandsritten 2007.
Är det någon som har dem får ni gärna pm:a dem till mig. Plus era egna och era hästars ritter, har lagt in en hel del hästar men det har bara blivit ritterna från 2008-2007 än så länge men ju mer material jag har desto mer kommer in:)

mvh Sandra

Sv: Resultat 2007

Du har i princip alla resultat utom några fåtal ritter, i tidningen Distansryttaren. Rota upp de gamla exemplaren så har du vad du behöver.

Hade det avrit så lätt hade jag redan letat upp det;) Har tyvärr inte de gamla distansryttaren tridningarna kvar. Har städat bort en hel del.

Förresten, tack till de som skickar in uppgifter via pm:) Men jag fattas dock fortfarande resultaten

Hej igen,
PM:a mig din vanliga adress så kan jag skicka dig de gamla tidningar jag har med resultat i. Du får bara låna dom, men jag kan få tillbaka dem på någon gala eller tävling.

Tänkte bara säga att jag tycker att du är riktigt riktigt sjysst som fixar allt det här! E ju en hel del jobb. :o :D :bow: :banana:

jo det brukar jag med göra, har kvar hur många tidningar som helst kan inte slänga dom. Men problemet är att när jag städar så lägger jag tidningar och sånt på "ett säkert" ställe så jag ska komma ihåg var jag har dem, och du kan gissa hur det går:p

Liknande trådar

Övr. Grenar heter ett gammalt drama av William Shakespear.....Merchant of Venice var väl originaltiteln. Det är också namnet på en ny avelshingst...
Svar
2
· Visningar
1 788
Senast: F-Blod
·
Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 615
Senast: henry_
·
Träning Natural Horsemanship FAQ version 1.11 Vanliga frågor En FAQ borde ge svaret på de vanligaste frågorna i ämnet. I NH-forumet är det...
Svar
12
· Visningar
2 431
Senast: saddleman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka