Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 på den!Vill ni ”bara” ha en smidig vagn som blir liten i bilen, eller vill ni ha en resevagn typ de riktigt små som funkar på handbagage på flyg?
För det första alternativet är vi jättenöjda med vår Babyjogger city mini GT. Blir ett platt paket på bokstavligen en sekund, stor bra sufflett, tar stora vi barn (tror maxvikten är 25 kg och till och min långa snart 6-åring skulle nog få pla ts om hon ville). Hyfsat stora hjul så går vi betydligt bättre på ojämnt underlag än de minsta vagnarna.
Men en sån vagn är ju klart storleken större än de minsta vagnarna
Vi har en beemoo easy fly lux, tror jag (köpt beg så lite osäker på modell men liknar den på bild).Hej,
Såhär i semestertider har vi insett att Donkeyn inte är optimal då den tar upp hela bagageutrymmet
Ge mig tips på resevagn som är smidig och tar liten plats
/Frida
+1 på den!
Vi har haft med den på utlandsresor och på Mallorca tog en taxichaufför bild på den för han tyckte den var så fantastisk
Ett tips är att kolla andrahandsmarknaden. Vår är från 2013, köptes för 800 och funkar hur bra som helst fortfarande. Finns fortfarande tillbehör att köpa till tror jag.
Både och skulle jag säga, men gärna en vagn där 1,5 åringen kan sova en liten stund (liggläge) och den stora 4åringen kan vila sina ben.
Jag har tittat på den vagnen och den ser smidig ut! är den värd sitt pris?
Ja det tycker jag! Men kika begagnat också så går den att hitta billigare. Plus att den verkar vara på kampanj ganska ofta.
Vi har en äldre version som är från 2013 eller ngt. Nu håller den bokstavligen på att falla sönder och tänkte byta ut den mot en nyare GT nu till lillebror
Kolla Joolz aer också. Joolz har en fantastisk körkänsla!Jag har scannat marketplace och blocket med 10 mils avstånd och finns ingenting begagnat...
Så det står mellan att köpa en ny City Tour 2 eller Babyzen Yoyo 6. Vi ska åka på semester på söndag och känner att vi är i stort behov av en mindre vagn, alltid ute i så god tid tyvärr
Yes exaktHoppar in i tråden då jag funderat över att skaffa en smidig vagn att ha i bilen som inte tar plats. 3 barn senare så känner jag att det är dags nu är detta den ni talar så gott om?
https://fritidsportalen.se/produkt/baby-jogger-city-mini-gt-rod-gra/
Hittade en skapligt nära på marketplace jag tänkte slå till på i så fall.
Det är den vagnen ja, men vad är fritidsportalen för en sida egentligen? Den röda vagnen på bilden är en gammal version (den vi har). Från ca 2013-2014. Numera finns det även en City mini GT 2 som bland annat har fällbart fotstöd.
Kolla Joolz aer också. Joolz har en fantastisk körkänsla!
Det finns väl fällbart fotstöd att köpa till de gamla versionerna? Vår är utan och det har funkat bra, sällan han sovit i den vagnen. Tror vår är 2019 års modell också.Ingen aning, men säljaren hade länkat att den var inköpt därifrån 2019 skulle du rekommendera att köpa den nyare istället? Det kommer förmodligen vara ytterst sällan barnet behöver sova i vagnen, är mest för att underlätta vid resor till stan då och då.