O
ofelia dot
snälla hjälp oss våran goa lilla travare som vi försöker att skola om reser sig på bakbenen och nu vet vi inte vad vi ska göra...Finns det någon som kan säga hur man bär sig åt med travare som är lite svårhanterliga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att det är många "min-häst-står-på-bakbenen-trådar" på Buke just nu.
Jag vill bara påpeka att hästar inte väljer att stå på bakbenen för att de tycker att det är kul, eller för att det är torsdag.
Vi gör något med våra hästar och hästarna reagerar efter deras förmåga.
Istället för att ragga tips om vad man ska göra när hästen står på två ben som "slå där" och "ryck där", så ta reda på varför hästen väljer att stå på två ben. Den försöker med största sannorlikhet tala om att något är fel, och många focuserar på är vad man ska göra åt symptomen. Ta reda på orsaken istället.
Tycker att det är många "min-häst-står-på-bakbenen-trådar" på Buke just nu.
Jag vill bara påpeka att hästar inte väljer att stå på bakbenen för att de tycker att det är kul, eller för att det är torsdag.
Istället för att ragga tips om vad man ska göra när hästen står på två ben som "slå där" och "ryck där", så ta reda på varför hästen väljer att stå på två ben. Den försöker med största sannorlikhet tala om att något är fel, och många focuserar på är vad man ska göra åt symptomen. Ta reda på orsaken istället.