Rengöra duschdraper

Förstår inte frågan?
Jag har kört mina i tvättmaskinen i 40 grader och det blir alldeles förtjusande rent och väldoftande

Tvätta som vanligt? Funkar det inte köp ett nytt draperi eller en ny tvättmaskin om problemet kvarstår i andra tvättar..

Tvätta som vanligt? Funkar det inte köp ett nytt draperi eller en ny tvättmaskin om problemet kvarstår i andra tvättar..

Det vart inte rent när jag tvättade nu sist, därför jag frågar. Och jag råkar gilla mitt duschdraperi och tycker det är onödigt att slänga och köpa nytt när detta är av god kvalitet.

Det vart lite förbisett när jag mådde dåligt så det har ett lite äckligt utseende längst ner.

Det vart inte rent när jag tvättade nu sist, därför jag frågar. Och jag råkar gilla mitt duschdraperi och tycker det är onödigt att slänga och köpa nytt när detta är av god kvalitet.

Det vart lite förbisett när jag mådde dåligt så det har ett lite äckligt utseende längst ner.

Fick bara känslan av att det var så skitigt så det helt enkelt inte blev rent när du tvättade det. Ett sånt hade i alla fall jag valt att byta ut...

Jag har handtvättat mitt draperi, tagit en diskborste och gnuggat bort det som blir lite gulaktiskt längst ner. Fungerat bra, har blivit väldigt vitt och fint.

Liknande trådar

Hemmet Vilka är era bästa knep för att rengöra kakelfogar i badrummet? Jag har problem med svartmögel (inte jättemycket men störande) i...
Svar
17
· Visningar
705
Senast: SiZo
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
457
Senast: Smulu
·
Hemmet Mamma har ett par gjutjärnspannor som hon gillar att använda men har slutat att vilja använda dem sen de slutade sälja det bästa...
Svar
16
· Visningar
447
Senast: hastflicka
·
Hemmet Sambon och jag är båda hopplösa på att få tvätten från hängställningen till garderoben/byrå med lådor... Vi har inte torktumlare så...
2
Svar
23
· Visningar
1 149
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar