registrering , hjälp!

B

Balans

jag har nyss köpt mig ett föl på snart 8 mån, hon är korsning Quarter(75%) och New forest(25%). hon ska användas som westernhäst sedan och undrar om någon vet vart som är bäst att registrera henne??

mvh madde :bump:

Hej! vi har en likadan korsning och hon är registrerad hos svenska hästavelsförbundet. Lycka till!!! :)

Hej!

Du kan även registrera din häst som Quarterpony, men du måste ändå registrera den hos SH så att den har ett svenskt pass. Kolla här för mer info: www.netpets.org/~iqpa/

Lycka till! ;)

Mayara

hur gick ni tillväga när ni registerade henne då?
vad kostar det?
hur når man dem?
såg att du var från askersund, är du medlem i GOWR?

mvh madde

vad kostar det ungefär att registera den där?
har du några erfarenheter från dem?

mvh madde

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
577
Senast: tara
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 181
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 455
Senast: Destiny_D
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 892
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV