regional och lokal!?

M

Moa97ochMacke00

Jag tävlar lokal LB med min D-ponny och har inte kommit så långt men ändo...
Hur gör man för att få tävla regionalt sen?? kvalar man eller är det ett speciellt antal nollor man ska ha??
Vill JÄTTEGÄRNA ha svar så snabbt som möjligt!!:bow::bow::bow::bow::bow::bow::rofl:

Sv: regional och lokal!?

Tror inte du behöver kvala någonting :)
Vill du hoppa MSV B måste du göra två nollor i LA och MSV A måste du ju med kvala men annars är det inget :)
Junior licens är det enda som krävs :)

Det är 3 nollor i fd LA som gäller för att kvala MSVB

Ekipage är kvalificerat till kat. B 1,00m hoppning (Msv B), kat. C 1,10/1,15 m hoppning kat. D 1,20/1,25 m hoppning (Msv B/ Msv B+), efter 3 felfritt genomförda
grundhoppningar i kat. B 0,90 m hoppning, kat. C 1,00 m hoppning, kat. D 1,10 m
hoppning, (Lätt A) eller högre på lägst regional tävling

Så om jag har juniorlicens så är det bara att tävla i regional om jag vill?? men ponnyn måste väl oxå ha licens i regional??
Tack för svar!!:bow::bump::banana:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 045
Senast: Roheryn
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 423
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: misswilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka