Redigera om filer till windows movie maker!

G

Grinch

Jag har redigerat om filmer från min mobil från mp4 till alla möjliga filer som står ska fungera i windows movie maker! Men det fungerar fortrarande inte.
Har försökt med AVI, MPG, WAV, WMV m.m.. Finns det någon inställning på winows movie maker?
 
Sv: Redigera om filer till windows movie maker!

Med tanke på att det inte fungerade misstänker jag att du med "redigera om" menar att byta filändelse. Genom att göra det byter du inte vad det faktiskt är för fil, bara namnet på den. (Om wmm inte kan tolka filen spelar det ingen större roll vad den heter, innehållet är ju fortfarande detsamma.)

Anyway, kan testa det här programmet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vi har filmat då jag och min häst rider, och jag lade till en låt men man hör fortfarande när hästen springer och när den ibland tar i...
Svar
2
· Visningar
514
IT & mobiler Har några filmsnuttar på telefonen som jag skulle vilja redigera med windows movie maker, men dom går inte att öppna. det står: Det...
Svar
6
· Visningar
2 836
Senast: MinIan
·
Kropp & Själ Finns det fler som mig, är det någon som känner igen sig? Jag lever mitt liv i psykiska cykler, vilket jag tror är vanligt bland de...
Svar
10
· Visningar
1 644
A
IT & mobiler Finns det något bra sånt? Typ ett sånt program som man kan klippa ihop filmer på hästarna och lägga in musik osv osv. Ett lite mer...
Svar
8
· Visningar
1 534
Senast: Ces
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp