Råvaroinnehåll på Fibergi muscle up

najad92

Trådstartare
Jag funderar på att byta foder till min häst och håller på att kolla upp Fibergi muscle up, jag hittar näringsinnehållet på tillverkarens hemsida men inte råvaroinnehållet. Är det jag som är blind eller? någon annan som vet vad Råvaroinnehållet kan vara på fodret?

Innehållet i Muscle up är:
Korn, vetekli, havre, sojamjöl, betfiber, majs, lusernhack, melass, rostad soja, potatisprotein, linfröolja, sojaolja, linfrökaka och foderjäst.
måste bara säga att kraffts sida är mycket bättre då all information om fodret står på sidan.

Liknande trådar

Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
583
Senast: WildHorse
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 922
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
395
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 577
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka