Rassel/kolsyrakänsla i nacke/bakhuvud

Rosett

Trådstartare
Nån som känner igen detta och vet vad det kan vara?

När jag lagt mig ner brukar det liksom bubbla, känns som kolsyra, i bakhuvudet och nacken, nerifrån och upp. Har haft det så länge jag kan minnas.
Jag tror inte det är nån sjukdom, vill bara veta om fler upplevt det. :)

Sv: Rassel/kolsyrakänsla i nacke/bakhuvud

Spänningar?

Det kan ju faktiskt vara värt att kolla upp oavsett.
Jag undrar ofta varför folk väljer att lida i onödan...är det inte bättre att få svart på vitt om något är fel, än en massa gissningar?

Jag lider inte av det. :) Och vet inte hur de skulle kunna kolla upp det.

I mitt fall hänger det ihop med låsningar i nacken (Och migrän) som kommer från att jag gnisslar tänder. Sedan jag skaffade bettskena och gick hos naprapat har låsningarna blivit bättre och kolsyran minskat :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 164
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 143
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
443
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka