Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En vuxen ragdoll (omplacering) kan man säkert hitta för de summorna. Ska man ha en kattunge kostar de mellan 6-8000 kr till sällskap. Kostar de mindre bör man dra öronen åt sig, då är det förmodligen ingen renrasig registrerad ragdoll och räknas därmed som huskatt. Och man kan nog även vara säker på att den inte kommer från en seriös uppfödare...
På Ragdollklubbens hemsida finns det råd till den som funderar på att skaffa en ragdoll. Då maximerar man chanserna att hitta en familjemedlem med de allra bästa förutsättningarna för ett lyckligt liv.
http://ragdollklubben.com/uppfodning/kattungartillsalu/91-rad-kattungekop
Okej. jag ska spara pengar för katten och kattsaker ocksåMin ragdoll köpte jag från uppfödare som unge och hon kostade 7500 kronor så du får räkna med att det kostar ungefär så mycket.
Okej. jag ska spara pengar för katten och kattsaker också
ja jag ska fixa försäkring.Ja bra du behöver också en försäkring ifall katten blir sjuk och behöver åka till veterinären.
Okej. bra att vetaOch en buffert är bra att ha, allt går ju inte alltid på försäkringen
Maine coon kostar någonstans från 5000:- och uppåt.
Ragdoll från 3000:- och uppåt.
Kollade just på Blocket.