Har sedan början av tonåren haft dålig hårkvalité, visserligen rätt tätt med hårstrån, men dom är tunna, frissiga och torra och helt glanslösa. Topparna går lätt av och det ser därför ut som att det aldrig växer. (Har "vuxit" tre hela centimeter på längden. PÅ ETT ÅR!) Har självlockigt hår (om man nu kan kalla det lockigt, det ser ostylat mer ut som en risbuske utom kontroll). Vad kan man göra för att rädda detta? Får ofta höra "använd inpackning", fast ehm, det har jag ju gjort. Och olja för att tämja frisset. Då börjar det se någorlunda ut, men blir ju kladdigt och smutsigt istället.
Visst, förstår ju att håret liksom växer inifrån och försöker äta en bra varierad kost men det är likförbannat glanslöst och har så varit i snart femton år. Hur får man sånt fint tjockt blankt hår ned någon typ av tyngd i som ALLA andra har (jorå, definitivt ALLA har bättre hår än det här )??.
OBS LÅNAD BILD, men något liknande detta: (tog evigheter att hitta något ens i närheten på google)
Ge mig tips på produkter, vård, skötsel, tillskott.. Vad som helst som kan rädda det här
Visst, förstår ju att håret liksom växer inifrån och försöker äta en bra varierad kost men det är likförbannat glanslöst och har så varit i snart femton år. Hur får man sånt fint tjockt blankt hår ned någon typ av tyngd i som ALLA andra har (jorå, definitivt ALLA har bättre hår än det här )??.
OBS LÅNAD BILD, men något liknande detta: (tog evigheter att hitta något ens i närheten på google)
Ge mig tips på produkter, vård, skötsel, tillskott.. Vad som helst som kan rädda det här
Senast ändrad: