Singoalla
Trådstartare
Här kvittrar fåglar, solen lyser starkt och tussilago spricker upp ur marken. Å vad händer med mig? Jo, jag förvandlas till en ljusskygg zombie. Persiennerna åker ner och jag bara sover. Ljuset gör ont i ögonen och i hela kroppen. Senaste tre veckorna har jag fått ställa in alla planer utanför jobbet och bara vila. Igår fyllde jag år så då tog vi en AW, jag drack 2,5 öl och åkte hem kl. 22. Ändå kunde jag knappt komma ur sängen i morse. Jag snoozade i 1,5 h och när jag tillslut kunde åka till jobbet var jag helt yr av trötthet. Nu sitter jag här och det känns fortfarande som om halva hjärnan sover.
Jag äter bra, sover bra och tränar några gånger i veckan. Det är en rimlig belastning på jobbet, till och med ganska lugnt denna vecka. Buke, vad ska jag göra för att slippa vara zombie ända fram till sommaren? Finns det fler här som blir lika vårtrötta som mig?
Jag äter bra, sover bra och tränar några gånger i veckan. Det är en rimlig belastning på jobbet, till och med ganska lugnt denna vecka. Buke, vad ska jag göra för att slippa vara zombie ända fram till sommaren? Finns det fler här som blir lika vårtrötta som mig?