Racing tack

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Linabebis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 658
L

Linabebis

Är det nån som vet om man fortfarande kan få tag på racing tack skydd? Hörde av en tjej att de har slutats att säljas men stämmer detta?

Älskar de skydden... :love:

Sv: Racing tack

De finns HÄR och HÄR!

Bidermans kommer att starta upp sin webshop under våren enligt info på hemsidan, Aubiose måste du åka till. (Men det är värt det! :love: ) Annars uppsöker du helt enkelt närmaste travshop, de flesta brukar sälja Racing Tack.

Tack...
Är det travskydd?

Tycker deras senskydd är underbara.....

Det var senskydden jag tittade på. Expediten sa inget om att de inte såldes längre. De verkade vara välsorterade på storlekar med röd prislapp på "bara" 5XX kr. Jag tyckte att skydden verkar bra, finns dessutom i en storlek som passar min mittemellanstora häst, men plånboken sa tyvärr stopp.

Jag har köpt bakskydd på Börjes, men det var iofs ett par år sen.
Men jag tror jag sett att dom har några skydd därifrån iaf ännu.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
861
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Anonymt nick, och nej jag vet inte om personen är just mytoman, jag vet bara att hon ljuger om väldigt mycket. En vän har i många år...
Svar
12
· Visningar
1 344
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka