Racing foder?

M

Maxmax

Är det någon som använder Racing foder till sin häst?
Hur tycker du att det funkar?
Är det stor skillnad på Racing och Krafft, både innehållsmässigt och prismässigt?
Fördelar och nackdelar med fodret?

Sv: Racing foder?

Hej,
jag ger mitt tokiga fullblod racing progress o det funkar jättebra,han är inte alls lika tokig som förr :idea:
Han har blivit mkt finare i hullet av det :bow:

Jag använder Racing foder. Både mineralerna (Mineral Plus) och fullfodret Racing Prix samt deras motsvarighet till Lusern pellets, Racing Greenline. Förstås är produkterna omsorgsfullt framtagna så de är bra. Vad som avgör valet tycker jag är tillgången hos ens lokala foderförsäljare, pris samt vad det är man behöver för foder utifrån hur ens hö är. För alla de stora tillverkarna har jättebra produkter.

Ja jag vet att alla är lika bra. Men det är intressant att höra vad andra tycker om fodret. Jag har bara använt mig av Krafft och vill veta om det är bra med Racing både pris och foder. Kan någon ge en jämnförelse mellan Racingsprodukter och Krafft.
tdg skrev att Racing Greenline är samma sak som Kraffts lusern pellets. Vad kan man jämnföra de andra produkterna med ?? Vad kostar Racings foder där du köper det??

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
679
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 097
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka