Quaterback - Michellino

Iddefixen

Trådstartare
En rådfrågning till alla som är duktiga på stam.
Känns ovan kombination som en attraktiv kombo?

Stoet är enormt rörlig och har en god exteriör. Otroligt talangfull och samarbetsvillig.

Har letat efter denna stam i kombination men går bet :(

Hur har Quaterbackavkommorna gått i ex Tyskland?
 
Sv: Quaterback - Michellino

Jag skulle nog inte vara rädd för att det skulle bli allt för tungt men han är inget att fungera på om man gillar långlinjerat och elegant. Har finkammat hela internet och youtube efter QB bäbisar och han verkar inte typa sina avkommor speciellt mycket alls mer än att många är fuxar med mycket vitt. Det som verkar bli mindre lyckat enligt min åsikt är om han läggs på ston som är allt för långa och lågställda eller med lågt ansatt hals.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag köpte för nästan två och ett halvt år sedan en häst med kissing spines. Det har varit otroligt mycket jobb med honom, främst...
Svar
16
· Visningar
3 594
Senast: klystron
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 105
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 356
Senast: nullo-modo
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 212
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp