pyssel/ sytråd

heartstring

Trådstartare
Jag hittade en tråd om detta på ett annat forum och tycker att det kunde finnas en här också! Jag hittar ingen så jag antar att det inte finns någon sen innan,men om det gör det får ni gärna hänvis mig dit :)

Jag ska få en liten bebis i höst o tänkte börja virka ett gosedjur åt honom/henne och det vore kul med fler pysslare så vi kan dela med oss av bilder, tips och ideer till varandra. För inte är det väl bara jag som gillar handarbete även om jag inte är så aktiv?
Jag önskar bara att jag kunnat hantera en symaskin så jag kunde göra ett fint lapptäcke.. Men det får kanske bli till att virka mormorsrutor istället o sy ihop?

Någon av er där ute kanske tom syr egna kläder till barnen ibland? Ja, allt pyssel tycker jag är välkommet, det är såkul att se vad andra gör och inspireras av det!

Sv: pyssel/ sytråd

hej! Kul med en till pysslare och grattis till din graviditet!
Det finns faktiskt en tråd: pyssla till baby. Visst är det så att man inte får länka till andra forum? Det finns i alla fall en lååång tråd med mängder av inspiration. "Syjunta för gravida!" heter den, du kan ju googla det :-)

Sv: pyssel/ sytråd

Nejmen vad kul, då får jag ansluta mig till den tråden istället :laugh: Det känns ju dumt att hänga här om alla andra pysslare är i en annan tråd :D

Det är nog den tråden jag hittat innan, tror jag! Jag känner att det är så mycket man vill göra, men vad liksom, så det är kul att få inspireras av er andra!
Vi ses i den andra pysslar-tråden :laugh:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Håller på att starta upp ett företag o har totalt fastnat i vad det ska heta! Jag är totalt värdelös på att hitta på bra namn som...
2
Svar
31
· Visningar
2 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat