purity_666
Trådstartare
Det är de färskfodren jag har lätt att få tag på. Vilket skulle ni rekommendera? Det är till 2 chinese crested, en naken och en powderpuff. Jag ger 50% torrfoder och resten färskfoder.
Jag har gett VoH en månad, men tycker den nakna har fått lite fler finnar.
Pure Natural är som jag förstått det ett tilläggsfoder, men det borde väl funka om man ger 50% torrfoder då?
Bravo har jag ingen erfarenhet av alls.
Den pälsade behöver jag få upp i vikt, men har löst det med att han får större mängd mat helt enkelt. Det går sakta men säkert uppåt. Magarna är okej, det enda är hennes finnar som stör.
Eftersom det är två små hundar är det ju praktiskt om man kan köpa hamburgare/bullar. VoH köper jag bullarna.
Så ja, tankar? Helt ny i färskfoderdjungeln så VoH är det första jag testat.
Mush finns också, men har de färdigt helfoder eller har de bara sånt som man måste mixtra ihop själv?
Jag har gett VoH en månad, men tycker den nakna har fått lite fler finnar.
Pure Natural är som jag förstått det ett tilläggsfoder, men det borde väl funka om man ger 50% torrfoder då?
Bravo har jag ingen erfarenhet av alls.
Den pälsade behöver jag få upp i vikt, men har löst det med att han får större mängd mat helt enkelt. Det går sakta men säkert uppåt. Magarna är okej, det enda är hennes finnar som stör.
Eftersom det är två små hundar är det ju praktiskt om man kan köpa hamburgare/bullar. VoH köper jag bullarna.
Så ja, tankar? Helt ny i färskfoderdjungeln så VoH är det första jag testat.
Mush finns också, men har de färdigt helfoder eller har de bara sånt som man måste mixtra ihop själv?
Senast ändrad: