Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Soja är ett alternativ, Sen finns det ju många andra fodertillverkare än krafft som har proteinrika muslifoder. Här är några: Dynavena,Baileys, m,m. :smirk:
Varför inte ta den billigaste sojan? Finns på Granngården. Används även till andra djurslag. Men var VÄLDIGT försiktig med soja, det är inget att leka med.
Ahhh är Dynavena och Baileys soja??? Har inte hunnit kolla upp det ännu...
Trodde att det var proteinrikt muslifoder....
Har sett den sojan och funderat på att det skulle kunna vara ett alternativ. Men man har ju hört så mycket negativt om soja att det var därför jag undrade om just muslifoder som var proteinrikt.
Dynavena och Baileys är inte soja! Men jag vet att Baileys inehåller microniserad soya bl,annat. Dom har också ganska hög halt protein i flera av sina myslisorter.
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Hästhantering Först hur mycket väger en, eller ska väga snarare? 200-250 kilo?
Är det hö och inte något annat med lägre ts så är det inga problem med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.