Program som blurrar ansikten i filmer

Twihard

Trådstartare
Hej

Jag undrar om någon känner till ett program eller app som är gratis/billigt där man kan censurera ansikten i videoklipp? Jag vill blurra ansiktet på exempelvis en ryttare, men hur gör man? Har någon ett tips?

Åh det skulle jag också vilja veta. Har funderat så på den saken då jag troligen kommer behöva posta någon film och inte vill göra ryttaren identifierbar.

Även om man pixlar ansiktet på ryttaren, så är det säkert ett antal personer som känner igen hästen/ponnyn i filmen och där egenom identifiera ryttaren.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: ameo
·
Ridning Hej, jag ska börja rida fei med min ponny nu om ca en månad. Jag inser själv att jag måste rida mer och inte bara kan åka runt och...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Amanda_F
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: valy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 841
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar