program för att beskära filmer

em76

Trådstartare
Jag har några små filmer tagna med Canon Ixus 80 IS och de flesta avslutas med några sekunder som jag skulle vilja ha bort.
Vad finns det för program där jag kan klippa film?

Sv: program för att beskära filmer

Windows movie maker har jag. Ska titta på det i kväll och sen kanske jag återkommer med frågor.

Varför går inte filmen ladda upp på photobucket? "Invalid File Type"

Vilka filtyper stödjer Photobucket? Kolla det, och sedan får du försöka exportera filmen i någon av de filtyper som stödjs. Nu har jag aldrig använt just Windows Movie Maker, men antingen får du välja "Spara som..." och leta bland filtyperna, eller så borde det finnas just ett "Exportera"-alternativ.

Liknande trådar

Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 649
Senast: vtok
·
IT & mobiler jag har många gånger försökt göra i ordning filmer på datorn i movie maker, bilder och ljud går bra att importera, men när jag försöker...
Svar
0
· Visningar
1 075
Senast: Buck
·
IT & mobiler Skulle vilja redigera och klippa ihop lite olika filmer som jag har. Jag har aldrig tidigare gjort detta. Finns det några billiga...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: Blomskan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka