Profilerna

C

Carolus

När jag går in i profilerna (det fungerade igår) så får jag upp databas error... Nån mer som har detta problem???

Sv: Profilerna

Ledsen för detta, jag uppdaterade länksidorna till senaste version i natt och glömde att ändra en sak i profilerna gällande länkarna, detta ställde till det.
Det är fixat nu och har redan fungerat ett tag.

Jag får ingen popup-avisering av PM (har den iklickad som vanligt och den popupstopper jag har har inte brukat stoppa just aviseringen här).

Har det också med uppdateringen att göra?

Jag fick pm mellan 10 och 12 och då fick jag popup avisering om att det hade ramlat in...

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Relationer Hur vanligt är det? Är det lätt att skapa sådana? Jag tittar en hel del på TV-serien Catfish på MTV för att lära mig mer om hur lögnare...
Svar
9
· Visningar
890
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 811
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama