Ja, jag vet inte riktigt vad som hänt. Efter Covid-19 fick jag utslag i pannan som jag inte ens vet vad det är och graviditeten har gjort mig till en finnig tonåring. På Apoteket tyckte de att jag skulle gå till en hudläkare och se vad utslagen är men min erfarenhet av hudläkare är kass, plus att jag vet inte ens om man vet så mycket om efterdyningarna av Covid. Sist jag var hos hudläkare fick jag 5 st feldiagnoser trots vanlig åkomma
Jag har noll hudvårdsrutin pga inget tidigare behov men det har tydligen uppstått nu. Jag har Dermalogica tvätt och dagkräm men det är allt jag använder. Har köpt en kräm med salicylsyra som gör allt lite bättre (både utslag och finnar) men inte helt bra ändå.
Vad skulle ni rekommendera? Vad ska jag göra? Är Foreo nåt bra eller varför kan man inte bara använda en mjuk tandborste ägnat rengöring?
MVH
33 år och ser ut som en finnig tonåring
Jag har noll hudvårdsrutin pga inget tidigare behov men det har tydligen uppstått nu. Jag har Dermalogica tvätt och dagkräm men det är allt jag använder. Har köpt en kräm med salicylsyra som gör allt lite bättre (både utslag och finnar) men inte helt bra ändå.
Vad skulle ni rekommendera? Vad ska jag göra? Är Foreo nåt bra eller varför kan man inte bara använda en mjuk tandborste ägnat rengöring?
MVH
33 år och ser ut som en finnig tonåring