lulski

Trådstartare
Jag har precis skaffat mig en liten kattunge som har diarré. Läste mig till att man kan använda Pro-Kolin för att få ordning på magen igen. Nu när jag tittar på Apotekets hemsida så hittar jag bra Pro-Kolin + för hundar men kan man använda den på katter också?
 
Sv: Pro-Kolin

Jag har oxå använt den till katt. Den lilla sprutan då.

Finns ett annat probiotikapreparat på Apoteket som är speciellt till katt, FortiFlora. Små påsar med pulver som ska strös över maten. Oemotståndligt gott enligt mina kattungar.
 
Sv: Pro-Kolin

och till MsLuna:

Tack för svar. Ska gå till Apoteket och kolla vad de har för utbud där. :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 148
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 874
Senast: Badger
·
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
669
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 467
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp