Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger dom varje år ;-)
Säger dom varje år ;-)
Svenskarna blev ju totalt förnedrade av fransmännen, när Ready Cash växlade ner Marre på tre steg hade jag velat gömma mig bakom en kudde;-)
Om han är nedsatt av något eller bara saknar en riktig genomkörare återstår väl att se. Inte för att jag trodde han skulle kunna vinna, men sådär tidigt ska han inte ge upp.
Jag går helt mot strömmen. Tror på Royal Dream eller Roxanne Grif
Marre hoppar i sista sväng. Raja hoppar i första sväng efter buskörning.
Ready Cash blir målfotoslagen tvåa.
AM
Det var helt enkelt inte iordningsställt.............som så oftaSvenskarna blev ju totalt förnedrade av fransmännen, när Ready Cash växlade ner Marre på tre steg hade jag velat gömma mig bakom en kudde;-)
Om han är nedsatt av något eller bara saknar en riktig genomkörare återstår väl att se. Inte för att jag trodde han skulle kunna vinna, men sådär tidigt ska han inte ge upp.
För att en svensk häst ska vinna måste man förlita sig mer på turen än själva iordningställandet. Det går liksom inte att komma dit varenda år och hoppas på att man har tur.Kan ju vara helt ute och cykla men jag tyckte hästarna gjorde ett bra jobb men att kuskarna gjorde en felbedömning. Men å andra sidan så måste man våga chansa för att vinna ibland.
Varför kan inte svenska hästar springa i 50km/h i 2700m . Det är DET man måste KUNNA för att, om så behövs, vinna detta lopp. Är det nån jäkel som kommer upp och ska försöka trycka så ska det finnas en 8 ånde växel att skicka i vid behovOfta det skylls på halsinfektioner vid nederlag, han var kanske inte bättre än så idag. Inte fått några tuffare lopp i kroppen och ut i Prix d'Amerique.
Är som sagt inte förvånad över dagens resultat, fransmännen åt upp svenskarna som vanligt.