Prix d`Amerique råd och tips...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare patlar
  • Startdatum Startdatum
P

patlar

Hej

Jag och min fru ska till Prix d`Amerique för första gången och har ingen koll alls på vad man bör tänka på. T.ex. När bör man vara på plats för att få några bra platser och vart är bra att stå/sitta om man vill se nåt? Vore tacksam för lite tips! Hälsn Patrik

Sv: Prix d`Amerique råd och tips...

Hej

Jag och min fru ska till Prix d`Amerique för första gången och har ingen koll alls på vad man bör tänka på. T.ex. När bör man vara på plats för att få några bra platser och vart är bra att stå/sitta om man vill se nåt? Vore tacksam för lite tips! Hälsn Patrik

Räcker med att du är vid banan vid typ 12-13.
Personligen brukar jag stå framme vid staketet för det är det jag gillar bäst.
Annars finns det ju lutande läktare osv, så det där med att se tror jag inte ska vara några problem. :)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: cassiopeja
·
Fritid Vi tänkte besöka Gotland (på försäsongen) i sommar med vår 4-åring. Vår första gång där! Tips på vad vi inte får missa och plats som är...
Svar
1
· Visningar
305
Senast: Karfitsa
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 891
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst