Ms_Antrop
Trådstartare
Tänkte sälja bort transporten då den inte används, har kollat runt lite på nätet för att få nån vettig uppfattning om vad som är rimligt att ta för den, men hittar bara en annons - och det är inte en exakt likadan då min har fronturlastning.
Hursom, den jag såg låg ute för 20 000, nedsatt från 27 000.
Så min är alltså en Star trailer Safir från 1997, boggi med fronturlastning (utan sadelkammare). Finns kort bom att välja på så man kan ha väggen snett om man vill. Helt okej skick, golvet bytt av firma 2011 när vi köpte den. Sparsamt använd, servad och har sommar + vinterdäck (båda uppsättningarna på fälg).
Kan man lägga ut den för 20 000? Är det för mycket, eller för lite?
Observera att detta inte är en annons! Jag säljer den inte här eller ens nu för den delen, måste besikta och eventuellt serva den och grejer.
(Om den här tråden bryter mot några regler ber jag om ursäkt till admin!)
Hursom, den jag såg låg ute för 20 000, nedsatt från 27 000.
Så min är alltså en Star trailer Safir från 1997, boggi med fronturlastning (utan sadelkammare). Finns kort bom att välja på så man kan ha väggen snett om man vill. Helt okej skick, golvet bytt av firma 2011 när vi köpte den. Sparsamt använd, servad och har sommar + vinterdäck (båda uppsättningarna på fälg).
Kan man lägga ut den för 20 000? Är det för mycket, eller för lite?
Observera att detta inte är en annons! Jag säljer den inte här eller ens nu för den delen, måste besikta och eventuellt serva den och grejer.
(Om den här tråden bryter mot några regler ber jag om ursäkt till admin!)