pris på...

M

moonlightgarden

någon här som kan pris på vetekli och lusernhack?
 
ok, jasså du skulle inte du ringa när du vacknade eller har det varit upptaget här hela tiden?
 
jo de har vart upptaget hela tiden och nu ringde du :smirk:
 
Vet ni någon som behöver soja så har jag en hel säck som jag troligtvis inte kan använda pga kännslig häst!
 
På Granngården nära mig kostar vetekli ca 100:-, lusernhack 120:- säcken.
 
hur mycket är det i veteklisäcken då? kilopriset varierar kanske kraftingt om det är 20 eller 30 kilo i säcken =)
 
hmm jo.. jag måste ha fått en sifra fel nånstans.. ja tror att de lusernhacket jag såg kostade 5 kr kilot (125 kr/25 kg) men ja tar å skriver in 4,8.. de verkar bäst..
 
FÖr mig kostade vetklisäcken på 30 kg en 100 lapp och lucernhack 120 för 25 kg...
 
tack så hesmkt mycket, är bra å veta priser när man ska räkna ut vilken fodderstat som är billigast och bäst :)
 
min mamma använder soja till sin häst, ska fråga henne om hon vill köpa den.
hur mycket vill du ha för den å hur mycke är det kvar i säcken?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har två hästar som behöver ett ganska bladigt foder för att inte få problem med fri fekalvätska. Jag köper därför helst andraskörd...
Svar
1
· Visningar
318
Hästmänniskan Priser på strö och foder har ökat kraftigt, stallhyror stiger pga detta. Massor av hästar till salu, verkar vara svårsålt. Massor av...
2
Svar
21
· Visningar
2 294
Senast: Ainon
·
Foder & Strö Mitt sto har lessnat på Kraffts müsli. Finns det något likvärdigt man kan ge henne?
Svar
8
· Visningar
923
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
459
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp