Pris på tärnsjös finsele?

R

Rosella

Har smygit runt här ett tag och läst och försökt lära mig.... Kan ju ingenting om körning.

Men nu så har jag bestämt mig för att så småningom köra in åringen. Första saken är ju att skaffa en sele och börja tömköra lite (tömköra har jag försiktigt börjat med visserligen) Nu har jag blivit erbjuden att köpa en begagnad finsele ifrån Tärnsjö och vill veta vad en sådan kostar som ny (ca pris är ok).

Känns kanske lite knasigt att köpa en sådan fin sele när jag inte ens vet hur eventuell inkörning kommer gå osv. Men lika bra att satsa på kvalitet från början, selen går ju alltid att sälja igen.

Svammel svammel...

Sv: Pris på tärnsjös finsele?

Antingen så är det deras enklare variant då kostar den ca 13000kr el så är det någon av de andra så kostar det från ca 20000kr
/M

Tack! Har inte sett den än men jag får kolla vilken det skulle kunna vara.

:o Att jag inte tänkte på det. Ska ringa och kolla på en gång!

Har pratat med dem på tärnsjö nu. Jättetrevliga och mycket hjälpsamma. :bow: Fick massor med tips!

Tack! Det hoppas jag med. Ska nog lämna över henne till ett "proffs" när det börjar bli mer avanserat. Vill inte göra något dumt. Tar tömkörningsbiten lite försiktigt själv med medhjälpare nu i sommar och höst så får vi se hur det går. Har ingen bråska än ;)

Liknande trådar

L
Körning Jag är så ledsen...:cry: Var för kan det inte finnas billigare alternativ till oss som vill köra med större/grövre hästar? Bara för...
Svar
7
· Visningar
3 176
Senast: LindaK
·
Körning ..har jag kommit till skott att börja titta på körutrustning till min häst. Körutrustningen är jättedyr, men det visste jag ju redan...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Nora
·
P
Körning Vi ska nu börja på allvar med inkörning av vår snart 17åriga kallblodstravare. Hon är körd i sin ungdom men eftersom vi inte vet något...
Svar
14
· Visningar
1 591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka