Pris på krafft ponny?

Sv: Pris på krafft ponny?

Jasså du, då har väl krafft gjort ett stort tryckfel i sin bok då...Är en stor bild på Krafft ponny med tydligt 20 kg stämplat på säcken..men dom kanske gjort större säckar då.
 
Sv: Pris på krafft ponny?

Inte vet jag vad du har för bok, den måste vara gammal. Titta i foderkatalogen från sept. -04 så står det inte 20 kg utan 30 kg på bilden och i affären så är säckarna på 30 kg likaså på deras hemsida om man tittar väldigt noga.

MVH/
 
Sv: Pris på krafft ponny?

Ja, fullfoder är dyrt...allihopa om man jämför med egen blandning. Håller med föregående talare att, Krafft Ponny är ett skräpfoder...
 
Sv: Pris på krafft ponny?

Det står 30 kg även på säckarna i butiken, tror det ändrades under 2004 när Krafft fick ny "design" på säckarna.

Rent nyfikenhet, varför tycker ni att skräpfoder?
Menar ni iom det lååååga proteininnehållet, eller är det något annat som gör det sämre?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 918
Senast: Strandad
·
Foder & Strö Dotterns D-ponny, arabiskt fullblod, går på lösdrift. Får analyserat hösilage 3 ggr/dag. Fri tillgång på halm halva dygnet ungefär...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: mily
·
Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 031
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp