Pris höanalys

A

alfonsjoar

Jag har precis varit på Granngården och hämtat påse och följesedel till höanalys. Men gud vad dyrt det var..... 600kr för komplett analys för häst! Det kanske ligger runt samma pris överallt men man blir lite ställd när man förväntat sig runt 250 kr ungefär.....Är det någon som har ett tips på billigare analysföretag? (Analycen, Linköping)
 
Sv: Pris höanalys

Tyvärr så är det nog lika dyrt överallt! Tycker också att det är alldeles för dyrt. Nu har vi en snäll stallägare som skickat in höanalys på höt de tog in, så det var ju bra!
 
Sv: Pris höanalys

Låter ju intressant. Var får man tag på Hjortens lab? Här i Värmland eller? (såg att du kom från Värmland, jag med)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 449
Senast: Irival
·
Hästvård Hösten är på väg med stormsteg och snart är det dags att stalla in hästarna. Mitt huvudbry just nu är bara vad jag ska välja för strö...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 400
Senast: Adnoc
·
Hästmänniskan Tråden låstes, precis när jag skrivit en massa:mad:.;) Det som slår mig, när man läser lösdriftstrådar är att folk reagrerar på...
2
Svar
27
· Visningar
3 915
Senast: Inte_Ung
·
Foder & Strö Dilemma..tips & råd önskas *LÅNGT* Jag kommer snart att få blödande agsår och bli gråhårig.. Jag har i flera år köpt hö från en och...
Svar
9
· Visningar
1 432
Senast: Gammeln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Ramla av varje uteritt?!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp