Prestige Michel Robert/sadeltips?

sofia2000

Trådstartare
Hej jag har en häst som jag letar ny sadel till du sadeln börjar ge upp. Hon har just nu en lemetex tror det är obrist. 17,5. Hon är något överbyggd typ 2/3cm och hög manke. Fick då tips av en kompis som haft en häst med liknande rygg, en Prestige Michel Robert (gamla modellen). Har någon erfarenhet va den sadeln eller har ni andra tips på sadlar som skulle passa. Vill gärna få lite pris uppfattning, om ni vet så skriv gärna priser också.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
2 174
Senast: Mogge
·
Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 632
Senast: Oknytt
·
Utrustning Vill bara inleda med att skriva att jag självklart kommer konsultera sadelutprövare vid köp av sadel, letar bara tips på sadelmodeller...
Svar
4
· Visningar
1 461
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka