Present till mamma som fyller 60 år!

zoller

Trådstartare
Vad hade/har ni köpt i present till era föräldrar när de fyllt jämt? Behöver alla tips jag kan få! :bow::bow::bow::bow:
(det ska inte vara en upplevelse)

Vad hade/har ni köpt i present till era föräldrar när de fyllt jämt? Behöver alla tips jag kan få! :bow::bow::bow::bow:
Intressen? :-) jag köpte en resa till min. Som vi åkte tillsammans på, mkt uppskattat. Men annars, bjud ut på nån bättre resturang? Om hon är en sån som har allt etc!

Vår mamma fick presentkort på en ny bokhylla, då hon pratat om att byta ut sin i flera år. Så, något du vet att hon vill byta ut eller köpa nytt kanske?

Vad är en upplevelse?
Räknas en SPA-behandling dit?
Det fick min mamma en gång, väldigt uppskattat. Likaså fick hon och pappa, när bägge fyllde jämt, presentkort till Dalhalla.

Sist när mamma fyllde år, dock inte jämt, så fick hon en fotobok från vår senaste resa vilket var väldigt uppskattat.

@zarmino och @Elisha tack för era förslag ska fundera på dem! Eventuellt en lampa kanske, hon älskar ju lampor, dock vet jag inte om jag har de pengarna men ska klart se över de alternativet!

Helst av allt hade jag gärna hämtat en katt till henne från katthemmet men hennes man är väldigt emot katter tyvärr. Hon är svår, vi har planerat en resa redan i höst annars hade en resa vart ett bra förslag.
hon är intresserad av sin trädgård typ, men jag vet inte vad man kan ge henne då?

Är scarf en tråkig present? och var hittar man en finare scarf?

Vad är en upplevelse?
Räknas en SPA-behandling dit?
Det fick min mamma en gång, väldigt uppskattat. Likaså fick hon och pappa, när bägge fyllde jämt, presentkort till Dalhalla.

Sist när mamma fyllde år, dock inte jämt, så fick hon en fotobok från vår senaste resa vilket var väldigt uppskattat.

Min mamma är väldigt duktig på att aktivera sig och gå på opera, teater, spa-behandlingar(hon är tyvärr väldigt kräsen på den fronten). :(

Fasiken vad hon är svår! En fotobok skulle hon nog uppskatta!! När jag tänker efter han hon flera ggr tjatat om att hon vill ha fotografier!

Min pappa fyller 60 år nu i mars. Han kommer få en cykelväska, typ denna:
31513267-origpic-43b8e5.jpg

samt en resa till Liseberg med boende och 2-dagarsåkband :D

Liknande trådar

Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: alazzi
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
325
Senast: Seaside
·
Relationer Hjälp, min systerdotter tar studenten imorgon och jag behöver förslag till present. Ett smycke känns lite opersonligt. Hon ska ut och...
2
Svar
36
· Visningar
1 667
Senast: Myrten
·
Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka