Prao på Flyinge

Beckebus

Trådstartare
Hej! Jag går nu i 8:an och ska prao nu på våren. Hade kollat runt lite för att se vilka ställen man skulle praoa på och då hittade jag att Flyinge har ett prao anmälans-formulär, fyllde i det och skickade, det här gjorde jag för ca 1 månad sen men jag har inte fått något svar ännu. Är det någon som har praoat på Flyinge och använt formuläret?

@Beckebus just Prao brukar (tyvärr) inte sällan på arbetsplatser hamna lite i släpvattnet hanteringsmässigt av många anledningar även om arbetsplatsen går ut med att de kan ta emot praoelever.

Ring upp dem helt enkelt så får du bättre och snabbare respons ! 😄

@Beckebus Om det är svårt att ordna på Flyinge, vet jag att Bollerup ordnar prao. De har också ett ordentligt arbete/struktur kring prao, med handledare/uppföljning osv

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 265
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 360
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
868
Senast: Grazing
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 599
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka