Prao på Flyinge

Beckebus

Trådstartare
Hej! Jag går nu i 8:an och ska prao nu på våren. Hade kollat runt lite för att se vilka ställen man skulle praoa på och då hittade jag att Flyinge har ett prao anmälans-formulär, fyllde i det och skickade, det här gjorde jag för ca 1 månad sen men jag har inte fått något svar ännu. Är det någon som har praoat på Flyinge och använt formuläret?

@Beckebus just Prao brukar (tyvärr) inte sällan på arbetsplatser hamna lite i släpvattnet hanteringsmässigt av många anledningar även om arbetsplatsen går ut med att de kan ta emot praoelever.

Ring upp dem helt enkelt så får du bättre och snabbare respons ! 😄

@Beckebus Om det är svårt att ordna på Flyinge, vet jag att Bollerup ordnar prao. De har också ett ordentligt arbete/struktur kring prao, med handledare/uppföljning osv

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
782
Senast: Grazing
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 036
Senast: Stergo
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka