Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska praoa om några veckor och skulle gärna vilja praoa i ett travstall. Hur bör man göra då?
Jag har ridit i snart 5år. Men har kört 3gånger med en snäll shettis. Jag går i 8:an och ska praoa v.15 och 16.
Leta rätt på din närmsta travbana, kika på deras hemsida om det finns en lista över proffstränare och ring runt till dessa och hör om någon av dem kan ta emot dig.
Annars kontaktar du travbanan, de kan nog hjälpa dig att få fram lämpliga kandidater!
Det går förstås också att gå in på www.travsport.se och leta under Sök sportinfo och under Kusk/Ryttare/Tränare, välja den bana man är intresserad av och så leta igenom hela listan efter proffstränare.
Lycka till och hoppas att du får en trevlig praktik!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.