Jojjosan

Trådstartare
Jag ska praoa om några veckor och skulle gärna vilja praoa i ett travstall. Hur bör man göra då?
Jag har ridit i snart 5år. Men har kört 3gånger med en snäll shettis. Jag går i 8:an och ska praoa v.15 och 16.

Senast ändrad:
Sv: Praktik

Leta rätt på din närmsta travbana, kika på deras hemsida om det finns en lista över proffstränare och ring runt till dessa och hör om någon av dem kan ta emot dig.

Annars kontaktar du travbanan, de kan nog hjälpa dig att få fram lämpliga kandidater!

Det går förstås också att gå in på www.travsport.se och leta under Sök sportinfo och under Kusk/Ryttare/Tränare, välja den bana man är intresserad av och så leta igenom hela listan efter proffstränare.

Lycka till och hoppas att du får en trevlig praktik!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: MiniLi
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
816
Senast: Red_Chili
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst