Ponnygalopp - hitta ryttare?

Nixehen

Trådstartare
Jag står här med en liten (95cm) shettiskille som utan problem håller jämna takten i galopp med varmblodstravarna här hemma i hagen. Han är pigg och alert och skulle helt klart kunna vara potentiell ponnygaloppör.

Nu till frågan - vart hittar jag en ryttare för den här typen av ridning? Han är insutten men inte mer riden än så, så behöver en liten tuff ryttare.

Någon som vet?
Jag håller till mitt emellan Uppsala och Norrtälje, så får ni lite mer koll.

Sv: Ponnygalopp - hitta ryttare?

Lättast är nog om man kontaktar Ung Galopp eller Täby Galopps Ponnyklubb kan jag tänka mig. :)

Liknande trådar

Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 513
Senast: Pyrran
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 393
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 162
Senast: cassiopeja
·
Träning Jag har en grym liten unghäst som hade varit helt perfekt för mig för nästan 20 år sedan, på den tiden då jag hade mer ridkänsla och...
Svar
0
· Visningar
1 399
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka