Polska hingsten Mediator

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Billabong
  • Startdatum Startdatum
B

Billabong

Hej!

Har sökt info om polska hingsten Mediator men hittar ingen information..
Någon som vet något eller kan tipsa om någon hingst sida som jag kan söka på...

tackelitack

Sv: Polska hingsten Mediator

Vet du ras eller stam?

Har hittat en skimmel som det skulle kunna vara, han har hästar i stammen som är polska.

Hej!! Han ska vara polska halvblod vad jag vet... Tråkigt att det är så svårt att få tag på info om polska hingstarna.. Men blir väl så när de flesta inte har någon prestation bakom sig såsom de svenska och tyska osv...

Jag är intresserad av polska stammar och kan en del, och visst har de prestation bakom sig, men det är inte alltid känt för oss som generellt är mer intresserad av tyskar.

Ska gräva vidare och se om jag kan hitta något.

kl

Jag har en polsk import som är märkt med siffror på ryggen. Har någon en aning om vad man kan utläsa av siffrorna? På ena sidan står det 28 och på andra sidan 195

Tack vad snällt! Alltid kul att veta vad ens häst har bakom sig =)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
705
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
690
Senast: ameo
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka