PM box full. Out of the blue!

T

Tilly

PM: 169 olästa, totalt 398.
Din PM box är 100% full.

Fick jag upp nyss. Vilket är ytterst märkligt då jag inte har ett endaste oläst meddelande i inboxen??

Sv: PM box full. Out of the blue!

PM: 169 olästa, totalt 398.
Din PM box är 100% full.

Fick jag upp nyss. Vilket är ytterst märkligt då jag inte har ett endaste oläst meddelande i inboxen??
Har du kollat i "skickat"
Kan finnas en hel del där..............

Men det är lite konstigt att hon kan få plats med 398 meddelanden, när min inbox blir full när det finns runt 150 stycken i den.:confused:

ok, såg nu att det står " av tillåtna 150 st" när man går på PM, har inte så många i min så jag har aldrig tänkt på antalet när det är fullt

det är orelevant om de är olästa eller lästa.
det är ju antalet sparade i lådan punkt slut som räknas.
inklusive skickade - den måste man också tömma ibland.

Men totalerna är konstiga.......

Liknande trådar

Relationer Ja, frågan är enkel; varför blir man ghostad? (för den som inte är bekant med fenomenet så innebär "ghosting" att personen man pratar...
Svar
6
· Visningar
18 328
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Min "gamling" är inte helt 100... I Vintras så fick han någon slags upphakning i ett bakben,jag var inte hemma då,men mannen var...
Svar
8
· Visningar
9 681
Senast: dpmatte
·
R
Bukefalos Jag har inte varit aktiv på Bukefalos på väldigt länge, men förstod idag att 1829 PM, var fler än vad man fick ha, då det med tjocka...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Ragatan
·
Ekonomi & Juridik Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur...
2
Svar
33
· Visningar
4 673
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar