R

Rockport

jag ska tävla snart i hoppning och undrar om man bruckar ha plastrong:confused:... några sejer att man ska o vissa att man bara ska ha typ en vit krage:crazy:

Sv: plastrong

Jag tror inte det ä så många som har plastrong i hoppning... Själv använder jag det i dressyren, men i hoppningen tycker jag det är snyggast med en vit "jumper" eller vad man ska säga... asså, som man köper i ridssportsbutiker...

Sv: plastrong

jag rider oxå me plastong :D men snyggare me polo bara jag som inte får tummen ur å köper en :smirk:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 603
Senast: co-SMAD4
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 314
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka