Pirr i magen

Migo

Trådstartare
Jag fick precis mail om att tiken jag tingade valp efter i december förra året - äntligen- har gått in i löp! Om allt går enligt planerna så flyttar det alltså hit en liten norrman om fem månader:love:

Tidsmässigt passar det kanon, eftersom båda bröderna då kommer vara klara med sin grundträning och ha genomfört VP. Åh vad kul det ska bli!!

Sv: Pirr i magen

Håller tummarna för att det går bra och att det blir en liten valp :). Får man vara nyfiken och fråga vad det är för ras på er förhoppningsvis kommande valp?

Åh, självklart. Det är (inte helt förvånande) en liten border collie. Eftersom jag vallar finns det inte så mycket att välja på (och lika nöjd är jag för det!).

Det blir förhoppningsvis en liten hanvalp efter en riktigt het och stark tik, som nu paras med en styrbar och klok hane. Med andra ord hoppas jag på en riktigt stark vallidiot!

Roligt och spännande! Grattis i förskott. Vi har just fått besked att ultraljudet var positivt när det gäller kullen vi väntar på. Förhoppningsvis föds vår valp om fem veckor.

Åh va spännande, håller verkligen tummarna för er :). vet själv hur det är när man går o väntar, vi väntade länge på vår hund så jag var såå glad när han väl kom.

1065.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 967
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar