En gång när jag hade bråttom iväg så slängde jag av mig pyjamas och drog på kläderna, rusade iväg ut. Kände att nåt irriterade vid benet men tänkte inte på det. Efter några steg kollade en tjej konstigt på mig. Det där vid benet kändes en gång till, jag kollade ner och hoppsan det var visst pyjamaströjan som hängde från midjan. Fiskade snabbt upp den och stoppade ner den i ryggsäcken.
Det var säkert ingen mer som såg.
En annan gång var jag nära att gå ut på stan med öronproppar. Upptäckte det som tur var i hallen. Puh.
En tredje gång var på lågstadiet tror jag. Jag och en klasskompis gungade i lekparken när Ulla (personal) gick förbi längre bort. Jag skrek allt vad jag kunde: "ULLA, BULLA, KULLA, KNULLA!!!!!" (Jag visste inte vad knulla betydde då). Oops.
Några gånger har jag gått ut på stan med veck efter kudden på kinden. Vadå sovit länge?
Kommer inte på något mer just nu men vill gärna läsa om era pinsamheter.
Det var säkert ingen mer som såg.
En annan gång var jag nära att gå ut på stan med öronproppar. Upptäckte det som tur var i hallen. Puh.
En tredje gång var på lågstadiet tror jag. Jag och en klasskompis gungade i lekparken när Ulla (personal) gick förbi längre bort. Jag skrek allt vad jag kunde: "ULLA, BULLA, KULLA, KNULLA!!!!!" (Jag visste inte vad knulla betydde då). Oops.
Några gånger har jag gått ut på stan med veck efter kudden på kinden. Vadå sovit länge?
Kommer inte på något mer just nu men vill gärna läsa om era pinsamheter.